Retourinformatie voor afwijsreden 0559

Is uw declaratie afgewezen?

Vind hieronder de reden van afwijzing met tips en adviezen.

Uw declaratie is afgewezen vanwege (een van) de volgende redenen:

 

1) De betreffende zorgaanbieder is niet werkzaam in de declarerende praktijk op de aangeleverde behandeldatum

Tips & adviezen: Controleert u of desbetreffende zorgaanbieder werkzaam is in de declarerende praktijk op de aangeleverde behandeldatum. Indien de desbetreffende zorgaanbieder wel werkzaam is in de praktijk (in de declarerende praktijk) adviseren wij u te controleren of de inschrijving bij Vektis goed is doorgekomen. 

 

2) De betreffende zorgaanbieder is al ingeschreven bij Vektis, maar dit is nog niet verwerkt in ons systeem

Tips & adviezen: Indien u de inschrijving van desbetreffende zorgaanbieder heeft doorgegeven via Vektis kan dit een maand duren voordat dit in ons systeem staat. Wilt u weten of de inschrijving van desbetreffende zorgaanbieder bij ons bekend is en in behandeling wordt genomen? Wij controleren dit uiteraard graag voor u. U kunt dan telefonisch contact opnemen met het zorgaanbiedersloket via telefoonnummer 040 - 297 50 40 (bereikbaar tussen 8:30 - 17:00 uur).