
Samen de zorg vooruit brengen
Zorgprestatiemodel
Machtigingen
Afgewezen declaratie?
Veelgestelde vragen en antwoorden
-
Tijdens de vastgestelde contracteerperiode kunt u een overeenkomst met ons afsluiten voor het daarop volgende jaar. Buiten deze periode om is het niet mogelijk om een overeenkomst af te sluiten. In ons inkoopbeleid kunt u lezen wanneer de contracteerperiode plaatsvindt. Op de pagina Overeenkomsten vindt u meer informatie over het aanvragen van een overeenkomst.
-
Ja, dat is mogelijk. Komt uw zorgkostenplafond in zicht? Dan bieden wij u de mogelijkheid om een verzoek tot aanpassing van het zorgkostenplafond bij ons in te dienen. Tussen 1 april en 1 augustus kunt u, voor het lopende jaar, een verzoek tot aanpassing van uw zorgkostenplafond bij ons aanvragen (let op: dus geen aanvragen voor eerdere jaren). Lees meer over het zorgkostenplafond.
* Dit betekent dat u één van de volgende overeenkomsten heeft:
Zorgovereenkomst Setting 1 GGZ
Zorgovereenkomst Instellingen GGZ
Zorgovereenkomst Instellingen ODP GGZ -
- U heeft minimaal een goedgekeurd kwaliteitsstatuut (basistarief)
- U heeft een visitatiecertificaat (bewijs van visitatie) NIP/LVV/NVGzP
- U heeft een Keurmerk in Basis GGZ (KiBG)
- U heeft een visitatiecertificaat (bewijs van visitatie) NIP/LVV/NVGzP én Keurmerk in Basis GGZ (KiBG)
Na het invullen van uw vragenlijst krijgt u te zien voor welk tarief u in aanmerking komt.
Voor meer informatie downloadt u de:
Het laatste nieuws
-
01 februari 2023
-
01 november 2022
-
01 juni 2022
-
14 april 2022