Service en contact voor zorgaanbieders

Deze vragen stelt u ons vaak

  • Tijdens de vastgestelde contracteerperiode kunt u een overeenkomst met ons afsluiten voor het daarop volgende jaar. Buiten deze periode om is het niet mogelijk om een overeenkomst af te sluiten. In ons inkoopbeleid kunt u lezen wanneer de contracteerperiode plaatsvindt. Op de pagina Overeenkomsten vindt u meer informatie over het aanvragen van een overeenkomst.

  • Ja, dat is mogelijk. Vanaf 1 april t/m 31 juli kunt u voor het lopende jaar een aanvraag indienen voor verhoging van uw zorgkostenplafond. We beoordelen uw aanvraag op basis van een aantal criteria. Meer informatie leest u op de pagina Zorgkostenplafond.

    • U heeft minimaal een goedgekeurd kwaliteitsstatuut (basistarief)
    • U heeft een visitatiecertificaat (bewijs van visitatie) NIP/LVV/NVGzP
    • U heeft een Keurmerk in Basis GGZ (KiBG)
    • U heeft een visitatiecertificaat (bewijs van visitatie) NIP/LVV/NVGzP én Keurmerk in Basis GGZ (KiBG)

    Na het invullen van uw vragenlijst krijgt u te zien voor welk tarief u in aanmerking komt. 

    Voor meer informatie downloadt u de:

Bewezen succesvolle voorbeelden uit de zorg

Zorgaanbieders leren ons wat goede zorg is. 
Deze voorbeelden delen wij graag.

  • Hogere patiënttevredenheid
  • Betere zorg tegen lagere kosten
  • Innovatie in de zorg
  • Meetbaar en bewezen

Declaratie afgewezen? 

Neem contact met ons op 

 

Vind uw antwoord op
de website

Bel ons van maandag t/m vrijdag
tussen 9.00 en 17.00 uur op
040 - 297 50 40

Gebruik buiten kantoortijden voor algemene vragen ons
contactformulier

 
  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • Placeholder Image
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam