Geestelijke gezondheidszorg

Service & contact voor zorgaanbieders

Waarmee kunnen we u helpen?

Regel het online

  1. Regel direct online

    U kunt steeds meer zaken online regelen, wijzigen of doorgeven. 
  2. Bekijk actuele meldingen en nieuwsberichten

  3. Vind direct antwoord op uw vraag

    Bekijk hieronder het overzicht van de veelgestelde vragen.

Neem contact op

 Bel 040 – 297 50 40

Maandag t/m vrijdag
Van 9.00 - 17.00 uur


 Vul het contactformulier in

Zijn we telefonisch niet bereikbaar? Gebruik ons contactformulier.


Veelgestelde vragen en antwoorden

  • Tijdens de vastgestelde contracteerperiode kunt u een overeenkomst met ons afsluiten voor het daarop volgende jaar. Buiten deze periode om is het niet mogelijk om een overeenkomst af te sluiten. In ons inkoopbeleid kunt u lezen wanneer de contracteerperiode plaatsvindt. Op de pagina Overeenkomsten vindt u meer informatie over het aanvragen van een overeenkomst.

  • Ja, dat is mogelijk. Vanaf 1 april t/m 31 juli kunt u voor het lopende jaar een aanvraag indienen voor verhoging van uw zorgkostenplafond. We beoordelen uw aanvraag op basis van een aantal criteria. Meer informatie leest u op de pagina Zorgkostenplafond.

    • U heeft minimaal een goedgekeurd kwaliteitsstatuut (basistarief)
    • U heeft een visitatiecertificaat (bewijs van visitatie) NIP/LVV/NVGzP
    • U heeft een Keurmerk in Basis GGZ (KiBG)
    • U heeft een visitatiecertificaat (bewijs van visitatie) NIP/LVV/NVGzP én Keurmerk in Basis GGZ (KiBG)

    Na het invullen van uw vragenlijst krijgt u te zien voor welk tarief u in aanmerking komt. 

    Voor meer informatie downloadt u de:

  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • UMC Zorgverzekering
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam