Service en contact voor zorgaanbieders
Deze vragen stelt u ons vaak
-
Tijdens de vastgestelde contracteerperiode kunt u een overeenkomst met ons afsluiten voor het daarop volgende jaar. Buiten deze periode om is het niet mogelijk om een overeenkomst af te sluiten. In ons inkoopbeleid kunt u lezen wanneer de contracteerperiode plaatsvindt. Op de pagina Overeenkomsten vindt u meer informatie over het aanvragen van een overeenkomst.
-
Ja, dat is mogelijk. Vanaf 1 april t/m 31 juli kunt u voor het lopende jaar een aanvraag indienen voor verhoging van uw zorgkostenplafond. We beoordelen uw aanvraag op basis van een aantal criteria. Meer informatie leest u op de pagina Zorgkostenplafond.
-
- U heeft minimaal een goedgekeurd kwaliteitsstatuut (basistarief)
- U heeft een visitatiecertificaat (bewijs van visitatie) NIP/LVV/NVGzP
- U heeft een Keurmerk in Basis GGZ (KiBG)
- U heeft een visitatiecertificaat (bewijs van visitatie) NIP/LVV/NVGzP én Keurmerk in Basis GGZ (KiBG)
Na het invullen van uw vragenlijst krijgt u te zien voor welk tarief u in aanmerking komt.
Voor meer informatie downloadt u de:
Bewezen succesvolle voorbeelden uit de zorg
Zorgaanbieders leren ons wat goede zorg is.
Deze voorbeelden delen wij graag.
- Hogere patiënttevredenheid
- Betere zorg tegen lagere kosten
- Innovatie in de zorg
- Meetbaar en bewezen
Nieuws en meldingen
-
05 april 2023
-
27 maart 2023
Declaratie afgewezen?
Neem contact met ons op