
Service & contact voor zorgaanbieders
Waarmee kunnen we u helpen?
Regel het online
-
Regel direct online
U kunt steeds meer zaken online regelen, wijzigen of doorgeven. -
Bekijk actuele meldingen en nieuwsberichten
Ga naar alle actuele meldingen en nieuwsberichten. -
Vind direct antwoord op uw vraag
Bekijk hieronder het overzicht van de veelgestelde vragen.
Neem contact op
Bel 040 – 297 50 40
Maandag t/m vrijdag
Van 9.00 - 17.00 uur
Vul het contactformulier in
Zijn we telefonisch niet bereikbaar? Gebruik ons contactformulier.
Veelgestelde vragen en antwoorden
-
Tijdens de vastgestelde contracteerperiode kunt u een overeenkomst met ons afsluiten voor het daarop volgende jaar. Buiten deze periode om is het niet mogelijk om een overeenkomst af te sluiten. In ons inkoopbeleid kunt u lezen wanneer de contracteerperiode plaatsvindt. Op de pagina Overeenkomsten vindt u meer informatie over het aanvragen van een overeenkomst.
-
Ja, dat is mogelijk. Vanaf 1 april t/m 31 juli kunt u voor het lopende jaar een aanvraag indienen voor verhoging van uw zorgkostenplafond. We beoordelen uw aanvraag op basis van een aantal criteria. Meer informatie leest u op de pagina Zorgkostenplafond.
-
- U heeft minimaal een goedgekeurd kwaliteitsstatuut (basistarief)
- U heeft een visitatiecertificaat (bewijs van visitatie) NIP/LVV/NVGzP
- U heeft een Keurmerk in Basis GGZ (KiBG)
- U heeft een visitatiecertificaat (bewijs van visitatie) NIP/LVV/NVGzP én Keurmerk in Basis GGZ (KiBG)
Na het invullen van uw vragenlijst krijgt u te zien voor welk tarief u in aanmerking komt.
Voor meer informatie downloadt u de: