informatie bij afwijsreden 8022

Is uw declaratie afgewezen? Selecteer hieronder de afwijsreden (retourcode). We leggen u graag uit waarom uw declaratie is afgewezen en hoe u een correcte declaratie indient.

Uw declaratie farmaceutische zorg is afgewezen vanwege de volgende reden:

Er is geen contract met de aangeduide declarant

U heeft geen overeenkomst met ons. Daarom kunt u niet rechtstreeks declareren voor onze verzekerden.

Dit kunt u doen

  • Laat onze verzekerde de zorgkosten aan u betalen en geef een restitutienota mee. De verzekerde declareert de kosten vervolgens bij ons.

Wilt u een overeenkomst aanvragen? Kijk voor meer informatie en de mogelijkheden op de webpagina 'Aanvragen overeenkomst'. 

Is uw declaratie onterecht afgewezen? We helpen u graag verder.

Heeft u alles goed ingediend, maar is uw declaratie toch afgewezen? Dan is dit misschien onterecht gebeurd, bijvoorbeeld door een technische storing. We bekijken graag samen met u wat de oorzaak is van de afwijzing.

 

Wilt u de afwijzing graag met ons bespreken? Neem dan contact met ons op.

  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • UMC Zorgverzekering
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam