Hulp bij inloggen in de Mijn Omgeving Zorgaanbieders
Inloggen met een VECOZO-certificaat
Inloggen in de Mijn Omgeving Zorgaanbieders doet u met een actief VECOZO-certificaat. Doordat uw VECOZO-certificaat verbonden is aan uw AGB-code kunnen wij er voor zorgen dat de juiste informatie en gegevens voor u klaar staan in uw persoonlijke Mijn Omgeving Zorgaanbieders.
We kunnen ons voorstellen dat het inloggen met een VECOZO-certificaat een extra stap van u als zorgaanbieder vraagt. Het is echter van groot belang dat uw gegevens en de gegevens van onze leden goed beveiligd zijn. VECOZO staat voor veilige communicatie in de zorg en biedt een bewezen en betrouwbare manier om in te loggen in onze Mijn Omgeving Zorgaanbieders. Zo kunt u met ons eenvoudig, snel én veilig gegevens uitwisselen en administratieve taken voltooien.
Een (nieuw) VECOZO-certificaat aanvragen
Heeft u op dit moment nog geen VECOZO-certificaat? Dan kunt u dit aanvragen via de website van VECOZO. Hier leest u hoe u een VECOZO-certificaat aanvraagt. Ook vindt u op de website van VECOZO meer informatie over het installeren en wijzigen van uw certificaat.
Hulp bij inloggen
-
Vervelend dat u niet kunt inloggen. Problemen met inloggen in zowel het portaal van VECOZO als in de Mijn Omgeving Zorgaanbieders kunnen meerdere redenen hebben. Controleer de volgende zaken:
- Logt u in vanaf de juiste computer én internetbrowser?
Controleer of u probeert in te loggen met de juiste computer én internetbrowser waarop uw VECOZO-certificaat geïnstalleerd is. Het inloggen met een VECOZO-certificaat is namelijk computer- en internetbrowser afhankelijk. Gebruikt u een andere computer én internetbrowser? Probeer opnieuw in te loggen met de juiste computer én internetbrowser waarop uw VECOZO-certificaat wel geïnstalleerd is.
- Logt u in met uw persoonlijke VECOZO-certificaat?
Controleer of u probeert in te loggen met uw persoonlijke VECOZO-certificaat. U kunt niet inloggen met uw systeemcertificaat. Een systeemcertificaat herkent u aan de nummers (bijvoorbeeld 40000000123456-25DEC22-1). Een persoonlijk VECOZO-certificaat bevat een naam (bijvoorbeeld JBoer-25DEC22-1).
Heeft u het bovenstaande gecontroleerd en kunt u nog steeds niet inloggen? Bekijk dan op de website van VECOZO wat u nog meer kunt doen.
- Logt u in vanaf de juiste computer én internetbrowser?
-
Vervelend dat u een foutmelding krijgt bij het inloggen in de Mijn Omgeving Zorgaanbieders. U kunt uw foutmelding aan ons doorgeven door op het label "Feedback" aan de rechterzijde van deze pagina te klikken. Na ontvangst van uw melding, kunnen wij onderzoeken wat er aan de hand is en desgewenst contact met u opnemen.
-
Wanneer u meerdere VECOZO-certificaten heeft, dan bent u waarschijnlijk eerst ingelogd geweest met het andere certifcaat. Om te wisselen van certificaat logt u eerst uit en sluit u uw browser af. Vervolgens kunt u de Mijn Omgeving Zorgaanbieders opnieuw opstarten in uw browser en inloggen met het gewenste VECOZO-certificaat.