Retourinformatie voor afwijsreden 0587

Is uw declaratie afgewezen? Selecteer hieronder de afwijsreden (retourcode). We leggen u graag uit waarom uw declaratie is afgewezen en hoe u een correcte declaratie indient.

Uw declaratie van een hulpmiddel is afgewezen vanwege de volgende reden:

De zorg is in de afgesproken termijn al eerder gedeclareerd

Deze zorg is binnen de afgesproken termijn al eerder geleverd en gedeclareerd.

Dit kunt u doen

Raadpleeg hiervoor de voorwaarden in uw overeenkomst. Controleer in uw administratie of u al eerder een declaratie heeft ingediend. Heeft u niet binnen termijn gedeclareerd? Dan is het mogelijk dat deze zorg is geleverd en gedeclareerd door een andere zorgaanbieder. In verband met de privacywetgeving kunt u deze informatie alleen bij de verzekerde navragen.

Is uw declaratie onterecht afgewezen? We helpen u graag verder.

Heeft u alles goed ingediend, maar is uw declaratie toch afgewezen? Dan is dit misschien onterecht gebeurd, bijvoorbeeld door een technische storing. We bekijken graag samen met u wat de oorzaak is van de afwijzing.

Wilt u de afwijzing graag met ons bespreken? Neem dan contact met ons op.
  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • UMC Zorgverzekering
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam