Cookie melding
X
Cookies maken onze website gebruiksvriendelijker. Met cookies verzamelen wij informatie om de inhoud van de website te personaliseren en statistieken om de website te verbeteren. Lees meer over ons cookiebeleid.
Ja, ik ga akkoord
Nee, ik ga niet akkoord

Service en contact voor zorgaanbieders

Deze vragen stelt u ons vaak

  • Kan ik namens de verzekerde vragen over het hulpmiddel stellen?

    Dit is informatie die we meestal niet aan u als zorgaanbieder mogen geven. Dit in verband met privacywetgeving. Vraag de verzekerde contact op te nemen met de klantenservice van het label waarbij hij/zij verzekerd is. 
  • Naar welke leverancier kan ik mijn patiënten doorverwijzen en hoe doe ik dat?

    Uw patiënten kunnen terecht op Zorgzoeker. Hier vinden ze eenvoudig een gecontracteerde leverancier bij hen in de buurt. Ook kunnen ze via Vergelijk en Kies ervaringen en beoordelingen van andere klanten vergelijken.

  • Hoe wijzig ik mijn gegevens in de Zorgzoeker?

    Wij halen alle gegevens voor de Zorgzoeker rechtstreeks uit de database van Vektis. Als uw gegevens niet juist in Zorgzoeker staan, kunt u ze bij Vektis wijzigen. Uw nieuwe gegevens zijn binnen vijf weken zichtbaar.

  • Wat doe ik als een patiënt een vraag of klacht heeft over zijn verzekering?

    Patiënten kunnen vragen stellen of klachten indienen bij de klantenservice of de afdeling klachtenmanagement van het merk waarbij zij verzekerd zijn.
  • Ik heb een probleem met een declaratie of machtiging. Waar kan ik terecht?

    Wellicht staat uw oplossing op de pagina declareren of machtigingen. Neem contact met ons op, indien u geen antwoord op de website vindt.

  • Kan ik ook digitaal een overeenkomst afsluiten?

    Ja. Lees op de pagina overeenkomsten alles over het afsluiten van een overeenkomst.

  • Ik ben op zoek naar specifieke inkooponderwerpen. Welk hulpmiddel vind ik waar?

    Informatie over specifieke inkooponderwerpen vindt u op de volgende pagina’s:

    • bruikleen (bijvoorbeeld beademingsapparatuur, CPAP) gebruiksartikelen (bijvoorbeeld gehoorapparaten, orthopedische schoenen, orthesen, pruiken)
    • verbruiksartikelen (bijvoorbeeld incontinentiemateriaal, lijst van veelgestelde vragen en antwoorden aangaande de overeenkomsten Afvoerend- en Verbandmiddelen)
    • gebruiksartikelen
  • Hoe krijg ik een contract hulpmiddelen?

    Op onze pagina overeenkomsten staat hoe u een overeenkomsten met ons kun afsluiten.

Bewezen succesvolle voorbeelden uit de zorg

Zorgaanbieders leren ons wat goede zorg is. 
Deze voorbeelden delen wij graag.

  • Hogere patiënttevredenheid
  • Betere zorg tegen lagere kosten
  • Innovatie in de zorg
  • Meetbaar en bewezen

Declaratie afgewezen? 

Neem contact met ons op 

 

Vind uw antwoord op
de website

Bel ons op
040 - 297 57 48

Gebruik buiten kantoortijden het contactformulier

 
  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • Placeholder Image
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam