Uw gekozen zorgsoort:

Service en Contact

Heeft u een vraag over het inkoopbeleid, uw overeenkomst, declaratie of machtiging? Wij helpen u graag!
360x150
Direct regelen
Vaak kunt u gegevens gemakkelijk online wijzigen. Bekijk hiervoor snel het overzicht.
360x150
Declaratie afgewezen?
Selecteer de afwijsreden en vindt direct de reden van afwijzing en tips voor de oplossing.
360x150
Contact
Telefonisch op werkdagen via 040 - 297 57 48. Gebruik buiten deze tijden het contactformulier.

Veelgestelde vragen

  • Naar welke leverancier kan ik mijn patiënten doorverwijzen en hoe doe ik dat?

    Uw patiënten kunnen terecht op Zorgzoeker. Hier vinden ze eenvoudig een gecontracteerde leverancier bij hen in de buurt. Ook kunnen ze via Vergelijk en Kies ervaringen en beoordelingen van andere klanten vergelijken.

  • Hoe wijzig ik mijn gegevens in de Zorgzoeker (voorheen Vergelijk en Kies)?

    Wij halen alle gegevens voor de Zorgzoeker rechtstreeks uit de database van Vektis. Als uw gegevens niet juist in Zorgzoeker staan, kunt u ze bij Vektis wijzigen. Uw nieuwe gegevens zijn binnen vijf weken zichtbaar.

  • Wat doe ik als een patiënt een vraag of klacht heeft over zijn verzekering?
    Patiënten kunnen vragen stellen of klachten indienen bij de klantenservice of de afdeling klachtenmanagement van het merk waarbij zij verzekerd zijn.
  • Ik heb een probleem met een declaratie of machtiging. Waar kan ik terecht?

    Wellicht staat uw oplossing op de pagina declareren of machtigingen. Neem contact met ons op, indien u geen antwoord op de website vindt.

  • Kan ik ook digitaal een overeenkomst afsluiten?

    Ja. Lees op de pagina overeenkomsten alles over het afsluiten van een overeenkomst.

  • Ik ben op zoek naar specifieke inkooponderwerpen. Welk hulpmiddel vind ik waar?

    Informatie over specifieke inkooponderwerpen vindt u op de volgende pagina’s:

    • bruikleen (bijvoorbeeld beademingsapparatuur, CPAP) gebruiksartikelen (bijvoorbeeld gehoorapparaten, orthopedische schoenen, orthesen, pruiken)
    • verbruiksartikelen (bijvoorbeeld incontinentiemateriaal, lijst van veelgestelde vragen en antwoorden aangaande de overeenkomsten Afvoerend- en Verbandmiddelen)
    • gebruiksartikelen
  • Hoe krijg ik een contract hulpmiddelen?
    Op onze pagina overeenkomsten staat hoe u een overeenkomsten met ons kun afsluiten.

Contactformulier

Wanneer u ons via onderstaand formulier een vraag stelt, krijgt u binnen 2 werkdagen een reactie van ons. Om uw vraag zo deskundig en zo spoedig mogelijk te kunnen beantwoorden, verzoeken wij u aan te geven waar uw vraag betrekking op heeft.
Via dit nummer kunnen we u bereiken als we nog vragen over uw aanvraag hebben.