
Hulpmiddelen
Service & contact voor zorgaanbieders
Waarmee kunnen we u helpen?
Regel het online
-
Regel direct online
U kunt steeds meer zaken online regelen, wijzigen of doorgeven. -
Bekijk actuele meldingen en nieuwsberichten
Ga naar alle actuele meldingen en nieuwsberichten. -
Vind direct antwoord op uw vraag
Bekijk hieronder het overzicht van de veelgestelde vragen.
Neem contact op
Bel 040 – 297 57 48
Maandag t/m vrijdag
Van 9.00 - 17.00 uur
Chat met ons
Via de knop rechtsonder
Vul het contactformulier in
Zijn we telefonisch niet bereikbaar? Gebruik ons contactformulier.
Veelgestelde vragen en antwoorden
-
-
Uw patiënten kunnen terecht op Zorgzoeker. Hier vinden ze eenvoudig een gecontracteerde leverancier bij hen in de buurt.
-
Wij halen alle gegevens voor de Zorgzoeker rechtstreeks uit de database van Vektis. Als uw gegevens niet juist in Zorgzoeker staan, kunt u ze bij Vektis wijzigen. Uw nieuwe gegevens zijn binnen vijf weken zichtbaar.
-
Patiënten kunnen vragen stellen of klachten indienen bij de klantenservice of de afdeling klachtenmanagement van het merk waarbij zij verzekerd zijn.
-
Wellicht staat uw oplossing op de pagina declareren of machtigingen. Neem contact met ons op, indien u geen antwoord op de website vindt.
-
Ja. Lees op de pagina overeenkomsten alles over het afsluiten van een overeenkomst.
-
We sluiten overeenkomsten voor verschillende soorten hulpmiddelen. Op de pagina Overeenkomsten vindt u een overzicht om welke soorten hulpmiddelen het gaat, onderverdeeld in verbruikshulpmiddelen, gebruikshulpmiddelen en bruikleenhulpmiddelen.
-
Op onze pagina overeenkomsten staat hoe u een overeenkomsten met ons kun afsluiten.

