Service en contact voor zorgaanbieders
Direct online regelen
Deze vragen stelt u ons vaak
-
Dit is informatie die we meestal niet aan u als zorgaanbieder mogen geven. Dit in verband met privacywetgeving. Vraag de verzekerde contact op te nemen met de klantenservice van het label waarbij hij/zij verzekerd is.
-
Uw patiënten kunnen terecht op Zorgzoeker. Hier vinden ze eenvoudig een gecontracteerde leverancier bij hen in de buurt. Ook kunnen ze via Vergelijk en Kies ervaringen en beoordelingen van andere klanten vergelijken.
-
Wij halen alle gegevens voor de Zorgzoeker rechtstreeks uit de database van Vektis. Als uw gegevens niet juist in Zorgzoeker staan, kunt u ze bij Vektis wijzigen. Uw nieuwe gegevens zijn binnen vijf weken zichtbaar.
-
Patiënten kunnen vragen stellen of klachten indienen bij de klantenservice of de afdeling klachtenmanagement van het merk waarbij zij verzekerd zijn.
-
Wellicht staat uw oplossing op de pagina declareren of machtigingen. Neem contact met ons op, indien u geen antwoord op de website vindt.
-
Ja. Lees op de pagina overeenkomsten alles over het afsluiten van een overeenkomst.
-
Informatie over specifieke inkooponderwerpen vindt u op de volgende pagina’s:
- bruikleen (bijvoorbeeld beademingsapparatuur, CPAP) gebruiksartikelen (bijvoorbeeld gehoorapparaten, orthopedische schoenen, orthesen, pruiken)
- verbruiksartikelen (bijvoorbeeld incontinentiemateriaal, lijst van veelgestelde vragen en antwoorden aangaande de overeenkomsten Afvoerend- en Verbandmiddelen)
- gebruiksartikelen
-
Op onze pagina overeenkomsten staat hoe u een overeenkomsten met ons kun afsluiten.
Bewezen succesvolle voorbeelden uit de zorg
Zorgaanbieders leren ons wat goede zorg is.
Deze voorbeelden delen wij graag.
- Hogere patiënttevredenheid
- Betere zorg tegen lagere kosten
- Innovatie in de zorg
- Meetbaar en bewezen
Nieuws en meldingen
Declaratie afgewezen?
Neem contact met ons op