Service & contact voor zorgaanbieders
Waarmee kunnen we u helpen?
Regel het online
-
Regel direct online
U kunt steeds meer zaken online regelen, wijzigen of doorgeven. -
Bekijk actuele meldingen en nieuwsberichten
Ga naar alle actuele meldingen en nieuwsberichten. -
Vind direct antwoord op uw vraag
Bekijk hieronder het overzicht van de veelgestelde vragen.
Neem contact op
Bel 040 – 297 58 88
Maandag t/m vrijdag
Van 9.00 - 17.00 uur
Chat met ons
Via de knop rechtsonder
Vul het contactformulier in
Zijn we telefonisch niet bereikbaar? Gebruik ons contactformulier.
Veelgestelde vragen en antwoorden
-
U komt in aanmerking voor een overeenkomst als u:
- een praktijk heeft in een voor Coöperatie VGZ preferent gebied;
- beschikt over een AGB-code;
- beschikt over een VECOZO-certificaat;
- en onze contractvragenlijst ingevuld hebt.
De vragenlijst wordt voor u klaargezet in VECOZO, wanneer u dit formulier invult. Nadat u de vragenlijst volledig heeft ingevuld in VECOZO, beoordeelt één van onze inkopers deze. Is alles volledig én gaan wij akkoord? Dan ontvangt u de overeenkomst digitaal via VECOZO. Is uw aanvraag niet akkoord? Dan nemen wij contact met u op, om te bespreken wat hiervoor de reden is. Let op: u komt niet in aanmerking voor een overeenkomst als u in loondienst werkzaam bent binnen een praktijk.
-
Ja, u kunt ook gedurende uw overeenkomst aanvullende prestaties aanvragen en deze toevoegen aan uw overeenkomst.
U kunt dit vier keer per jaar doen (steeds de eerste dag van het volgende kwartaal) via onze vragenlijst in VECOZO. Wilt u later in het jaar prestaties toevoegen aan de overeenkomst? Vraag deze prestaties dan eerst aan via VECOZO.Wordt uw aanvraag goedgekeurd? Dan wordt de prestatie per de eerste dag van het volgende kwartaal aan uw overeenkomst toegevoegd.
-
U wijzigt uw IBAN-nummer door uw gegevens in te vullen in dit formulier.