Service en contact voor zorgaanbieders

Deze vragen stelt u ons vaak

  • U komt in aanmerking voor een overeenkomst als u:

    • een praktijk heeft in een voor Coöperatie VGZ preferent gebied;
    • beschikt over een AGB-code;
    • beschikt over een VECOZO-certificaat;
    • en onze contractvragenlijst ingevuld hebt. 

    De vragenlijst wordt voor u klaargezet in VECOZO, wanneer u dit formulier invult. Nadat u de vragenlijst volledig heeft ingevuld in VECOZO, beoordeelt één van onze inkopers deze. Is alles volledig én gaan wij akkoord? Dan ontvangt u de overeenkomst digitaal via VECOZO. Is uw aanvraag niet akkoord? Dan nemen wij contact met u op, om te bespreken wat hiervoor de reden is. Let op: u komt niet in aanmerking voor een overeenkomst als u in loondienst werkzaam bent binnen een praktijk.

  • Ja, u kunt ook gedurende uw overeenkomst aanvullende prestaties aanvragen en deze toevoegen aan uw overeenkomst.

    U kunt dit vier keer per jaar doen (steeds de eerste dag van het volgende kwartaal) via onze vragenlijst in VECOZO. Wilt u later in het jaar prestaties toevoegen aan de overeenkomst? Vraag deze prestaties dan eerst aan via VECOZO.

    Wordt uw aanvraag goedgekeurd? Dan wordt de prestatie per de eerste dag van het volgende kwartaal aan uw overeenkomst toegevoegd.

  • U wijzigt uw IBAN-nummer door uw gegevens in te vullen in dit formulier.

Bewezen succesvolle voorbeelden uit de zorg

Zorgaanbieders leren ons wat goede zorg is. 
Deze voorbeelden delen wij graag.

  • Hogere patiënttevredenheid
  • Betere zorg tegen lagere kosten
  • Innovatie in de zorg
  • Meetbaar en bewezen

Declaratie afgewezen? 

Neem contact met ons op 

 

Start een chat met ons via de knop rechtsonder

Bel ons van maandag t/m vrijdag
tussen 9.00 en 17.00 uur op
040-2975888

Gebruik buiten kantoortijden voor algemene vragen ons
 contactformulier

 
  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • Placeholder Image
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam