Is uw declaratie afgewezen? Selecteer hieronder de afwijsreden (retourcode). We leggen u graag uit waarom uw declaratie is afgewezen en hoe u een correcte declaratie indient.
Uw declaratie paramedische zorg is afgewezen vanwege de volgende reden:
Op de afrekenspecificatie die u van ons heeft ontvangen vindt u de volgende melding: ‘Ziektegeval #1# heeft geen zorgtrajectnummer en een eerdere startdatum (#2#) dan aangeleverd (#3#)’. De datums die op uw afrekenspecificatie zijn ingevuld op de locaties van '#2#' en '#3#' moeten gelijk zijn aan elkaar. Uw declaratie is door ons afgewezen omdat deze datums niet overeenkomen.
Heeft u alles goed ingediend, maar is uw declaratie toch afgewezen? Dan is dit misschien onterecht gebeurd, bijvoorbeeld door een technische storing. We bekijken graag samen met u wat de oorzaak is van de afwijzing.
Wilt u de afwijzing graag met ons bespreken? Neem dan contact met ons op.