Service en contact voor zorgaanbieders
Deze vragen stelt u ons vaak
-
Het kan zijn dat uw declaratie wordt afgewezen. In dat geval kunt u de afwijscode opzoeken via onze website. We geven u bij iedere code een heldere uitleg. Selecteer de afwijsreden hier op de homepage rechtsboven onder 'Afwijsredenen'.
Meer informatie over declaraties staat ook op onze declaratiepagina. -
Bij correcte en volledige aanlevering vindt de beoordeling van uw aanvraag binnen 10 werkdagen plaats.Is uw aanvraag goedgekeurd, maar heeft u geen goedkeuringsbrief ontvangen? Wij versturen uw correspondentie naar het adres wat in Vektis vermeld staat. U kunt eventueel een nieuwe goedkeuringsbrief aanvragen via het contactformulier.
-
Om met ons mee te werken aan zinnige zorg, zijn er twee mogelijkheden:
- Meedoen via één van onze alliantiepartners
- Zelf een Good Practice indienen
Aansluiten bij een bestaande Good Practice
Om mee te doen met een van onze alliantiepartners, kunt u hen zelf benaderen.
- FysioTopics via www.fysiotopics.nl of info@fysiotopics.nl of
- Zorg1 via www.zorg1.nl of info@zorg1.nl.
Zelf een Good Practice indienen
Uw praktijk kan zelf een good practice bij ons indienen. We spreken van een good practice als het onderstaande kenmerken draagt:
- vernieuwende methode, techniek, handelswijze, procedure, samenwerking of technologische ontwikkeling;
- zinnige zorg; betere zorg tegen lagere kosten, mede dankzij en altijd samen met zorgaanbieders;
- zorg waarin de patiënt centraal staat;
- is vastgesteld in de praktijk;
- is op andere plekken toepasbaar;
- de zorgaanbieder kan een ambassadeursrol vervullen richting zorgaanbieders.
Voldoet uw idee aan bovenstaande punten? Dien dan uw Good Practice in!
Bewezen succesvolle voorbeelden uit de zorg
Zorgaanbieders leren ons wat goede zorg is.
Deze voorbeelden delen wij graag.
- Hogere patiënttevredenheid
- Betere zorg tegen lagere kosten
- Innovatie in de zorg
- Meetbaar en bewezen
Nieuws en meldingen
-
15 november 2022
Declaratie afgewezen?
Neem contact met ons op