Service en contact voor zorgaanbieders

Heeft u een vraag over een afgewezen declaratie die betrekking heeft op CSI 001 of 008? Lees dan ons nieuwsbericht of ga direct naar onze webpagina's over afwijsredenen 9088 en 9089 voor meer informatie.  

Onze medewerkers aan de telefoon hebben geen andere informatie voor u beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.

Deze vragen stelt u ons vaak

  • Het kan zijn dat uw declaratie wordt afgewezen. In dat geval kunt u de afwijscode opzoeken via onze website. We geven u bij iedere code een heldere uitleg. Selecteer de afwijsreden hier op de homepage rechtsboven onder 'Afwijsredenen'.

    Meer informatie over declaraties staat ook op onze declaratiepagina.

  • Om met ons mee te werken aan zinnige zorg, zijn er twee mogelijkheden: 

    • Meedoen via één van onze alliantiepartners
    • Zelf een Good Practice indienen

    Aansluiten bij een bestaande Good Practice

    Om mee te doen met een van onze alliantiepartners, kunt u hen zelf benaderen.

    Zelf een Good Practice indienen

    Uw praktijk kan zelf een good practice bij ons indienen. We spreken van een good practice als het onderstaande kenmerken draagt:

    • vernieuwende methode, techniek, handelswijze, procedure, samenwerking of technologische ontwikkeling;
    • zinnige zorg; betere zorg tegen lagere kosten, mede dankzij en altijd samen met zorgaanbieders;
    • zorg waarin de patiënt centraal staat;
    • is vastgesteld in de praktijk;
    • is op andere plekken toepasbaar;
    • de zorgaanbieder kan een ambassadeursrol vervullen richting zorgaanbieders.

    Voldoet uw idee aan bovenstaande punten? Dien dan uw Good Practice in!

Bewezen succesvolle voorbeelden uit de zorg

Zorgaanbieders leren ons wat goede zorg is. 
Deze voorbeelden delen wij graag.

  • Hogere patiënttevredenheid
  • Betere zorg tegen lagere kosten
  • Innovatie in de zorg
  • Meetbaar en bewezen

Declaratie afgewezen? 

Neem contact met ons op 

Start een chat met ons via de knop rechtsonder

Bel ons van maandag t/m vrijdag
tussen 9.00 en 17.00 uur op
040-297 5849

Gebruik buiten kantoortijden voor algemene vragen ons
contactformulier

  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • Placeholder Image
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam