Service & contact voor zorgaanbieders
Waarmee kunnen we u helpen?
Regel het online
-
Regel direct online
U kunt steeds meer zaken online regelen, wijzigen of doorgeven. -
Bekijk actuele meldingen en nieuwsberichten
Ga naar alle actuele meldingen en nieuwsberichten. -
Vind direct antwoord op uw vraag
Bekijk hieronder het overzicht van de veelgestelde vragen.
Neem contact op
Bel 040 – 297 58 49
Maandag t/m vrijdag
Van 9.00 - 17.00 uur
Chat met ons
Via de knop rechtsonder
Vul het contactformulier in
Zijn we telefonisch niet bereikbaar? Gebruik ons contactformulier.
Veelgestelde vragen en antwoorden
-
Het kan zijn dat uw declaratie wordt afgewezen. In dat geval kunt u de afwijscode opzoeken via onze website. We geven u bij iedere code een heldere uitleg. Selecteer de afwijsreden hier op de homepage rechtsboven onder 'Afwijsredenen'.
Meer informatie over declaraties staat ook op onze declaratiepagina. -
Mogelijk is (een gedeelte van) het toegekende bedrag verrekend of teruggevorderd.
Bedragen uit creditnota's en (gecorrigeerde) declaraties worden regelmatig met elkaar of met een voorschot verrekend. Soms vorderen we een bedrag terug. -
Onze afdeling Zorg inkoop is telefonisch niet bereikbaar. Heeft u een vraag voor onze inkopers? Gebruik dan het formulier Stel uw vraag. U ontvangt binnen 10 werkdagen een reactie via e-mail.
-
Wanneer uw praktijk van rechtsvorm verandert of u een praktijk overneemt, is het belangrijk dat u dit aan ons doorgeeft. Dan kunnen wij de juiste overeenkomst aanbieden.
Regel daarnaast ook deze zaken:
-
Bent u een nieuw behandeltraject gestart met dezelfde diagnose als een ander behandeltraject voor dezelfde patiënt? Dan is het belangrijk dat de informatie over dit nieuwe traject bij ons bekend is. Alleen zo kunnen wij uw declaraties goed verwerken.