Contactformulier

Heeft u een vraag? We helpen u graag verder! Kies het onderwerp waarover u contact wilt opnemen. Zo kunnen wij u zo snel mogelijk helpen.
Let op: stuur alleen informatie mee die relevant is voor de beoordeling van uw vraag of verzoek. Verwijder eventuele (persoons)gegevens van verzekerden die niet van belang zijn.

 Stel uw vraag

Waarover gaat uw vraag (1/2)

Raadpleeg voor meer informatie altijd eerst de afrekenspecificatie-pdf in VECOZO. Hier ziet u of het gaat om een deelbetaling of een marktconform tarief.


Graag ontvangen we meer informatie over de declaratie.


Graag ontvangen we meer informatie over de declaratie.


Restitutie declaraties worden door onze verzekerden zelf bij ons ingediend. Vanwege de privacywetgeving beantwoorden wij deze vragen dus alleen aan onze verzekerden. De verzekerde kan zelf contact opnemen met de klantenservice van het merk waarbij zij verzekerd zijn. We danken u voor uw begrip.



Sinds 1 januari 2023 is vooraf geen toestemming meer nodig voor (chronische) fysiotherapie, oefentherapie en huidtherapie (oedeemtherapie). U kunt direct starten met behandelen. Heeft u toch een vraag over ons machtigingenbeleid? Stel deze dan hieronder.


Uw machtigingsaanvraag is nog niet verwerkt. Pas na 10 werkdagen kunnen we u meer informatie geven over uw machtigingsaanvraag. We danken u voor uw begrip.


U kunt het hele jaar door een overeenkomst aanvragen. De overeenkomst gaat in vanaf de 1e van de maand nadat u heeft getekend. Klik op onderstaande knop en selecteer uw vakgebied om uw overeenkomst aan te vragen.


U kunt uw vragen over ons inkoopbeleid stellen via onderstaande knop.


Dit formulier is alleen bedoeld voor zorgaanbieders. Bent u verzekerd bij VGZ? Gebruik onderstaande knop om uw vraag te stellen.


Dit formulier is alleen bedoeld voor zorgaanbieders. Bent u verzekerd bij VGZ? Ga dan naar de klachtenpagina voor leden.

  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • UMC Zorgverzekering
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam