Opvragen correcte zorgtrajectnummers

Gebruikt u voor het indienen van zorgdeclaraties software van ‘SpotOnMedics’ en is uw declaratie afgewezen met retourcode 9675? Dan is er in uw systeem iets misgegaan bij de vastlegging van het zorgtrajectnummer. U kunt uw declaratie opnieuw indienen met het correcte zorgtrajectnummer. Wilt u het zorgtrajectnummer voor uw patiënten opvragen? Volg dan de 3 stappen op deze pagina.

 Onjuist zorgtrajectnummer door fout in software

Gebruikt u declaratiesoftware van 'SpotOnMedics'? Deze software lijkt sinds een aantal weken zorgtrajectnummers niet correct vast te leggen.

U kunt opnieuw declareren met het juiste zorgtrajectnummer

We vragen u nogmaals te declareren met de correcte zorgtrajectnummers zodat we de door u geleverde zorg kunnen vergoeden. U kunt u deze nummers aanvragen door onderstaand formulier in te vullen.

Nog niet bekend wanneer dit probleem opgelost is

Omdat dit probleem niet in onze software zit, weten wij niet wanneer dit probleem opgelost zal zijn. Neem hiervoor contact op met uw softwareleverancier.

 Zo ontvangt u het juiste zorgtrajectnummer van ons

  1. Download het aanvraagformulier (PDF)

  2. Vul het formulier volledig in

    Sla het formulier op met een herkenbare naam voor uzelf. U kunt zorgtrajectnummers voor maximaal 15 patiënten tegelijk opvragen.
  3. Stuur het ingevulde aanvraagformulier in

    Hiervoor gebruikt u onderstaand formulier.

 Formulier: opvragen correcte zorgtrajectnummers

  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • UMC Zorgverzekering
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam