Opvragen correcte zorgtrajectnummers
Gebruikt u voor het indienen van zorgdeclaraties software van ‘SpotOnMedics’ en is uw declaratie afgewezen met retourcode 9675? Dan is er in uw systeem iets misgegaan bij de vastlegging van het zorgtrajectnummer. U kunt uw declaratie opnieuw indienen met het correcte zorgtrajectnummer. Wilt u het zorgtrajectnummer voor uw patiënten opvragen? Volg dan de 3 stappen op deze pagina.
Onjuist zorgtrajectnummer door fout in software
Gebruikt u declaratiesoftware van 'SpotOnMedics'? Deze software lijkt sinds een aantal weken zorgtrajectnummers niet correct vast te leggen.
U kunt opnieuw declareren met het juiste zorgtrajectnummer
We vragen u nogmaals te declareren met de correcte zorgtrajectnummers zodat we de door u geleverde zorg kunnen vergoeden. U kunt u deze nummers aanvragen door onderstaand formulier in te vullen.
Nog niet bekend wanneer dit probleem opgelost is
Omdat dit probleem niet in onze software zit, weten wij niet wanneer dit probleem opgelost zal zijn. Neem hiervoor contact op met uw softwareleverancier.
Zo ontvangt u het juiste zorgtrajectnummer van ons
-
Download het aanvraagformulier (PDF)
Aanvraagformulier 'Correcte zorgtrajectnummers na onterecht afgewezen declaratie(s)' -
Vul het formulier volledig in
Sla het formulier op met een herkenbare naam voor uzelf. U kunt zorgtrajectnummers voor maximaal 15 patiënten tegelijk opvragen. -
Stuur het ingevulde aanvraagformulier in
Hiervoor gebruikt u onderstaand formulier.