Uw gekozen zorgsoort:

Service en Contact

Heeft u een vraag over het inkoopbeleid, overeenkomsten of declareren? Wij helpen u graag!
Direct regelen
Nieuws
Blijf op de hoogte van het nieuws en de meest actuele meldingen op het gebied van Geboortezorg. 
Contact met ons
Via telefoonnummer 040 - 297 53 85 
(ma t/m vrij | 08.30 - 17.00) of buiten kantooruren via het contactformulier.

Samen met u werken we aan zinnige zorg

Benieuwd naar voorbeelden in de geboortezorg?

Veelgestelde vragen en antwoorden

  • Hoe vraag ik een overeenkomst Verloskunde en/of SEO en NT-meting of Kraamzorg 2019 aan?
    U kunt digitaal een (nieuwe) zorgovereenkomst met ons afsluiten via VECOZO. Heeft u al eerder digitaal een zorgovereenkomst met ons afgesloten? Dan ontvangt uw praktijk/organisatie automatisch een uitnodiging voor een nieuwe zorgovereenkomst via het e-mailadres dat u bij Vektis hebt ingevuld. Heeft u nog niet eerder een zorgovereenkomst met VGZ afgesloten? Dan kunt u zelf hier een overeenkomst aanvragen. 

    Voor het digitaal afsluiten van de zorgovereenkomst heeft u een geldig persoonlijk VECOZO-certificaat nodig met autorisatie tot het Zorginkoopportaal. U dient eerst onze digitale aanmeldprocedure in VECOZO te doorlopen. Na het invullen van de vragenlijst ziet u direct of uw organisatie in aanmerking komt voor de overeenkomst. Na goedkeuring bieden wij u een nieuwe zorgovereenkomst aan via het Zorginkoopportaal in VECOZO. U ontvangt hierover een e-mail.

    Heeft u meer vragen over het aanvragen of wijzigen van uw overeenkomst? Kijk eerst op onze webpagina Overeenkomsten. Wordt uw vraag hier niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.
  • Welke kraamzorgprotocollen zijn er?
  • Waarom worden mijn declaraties verloskunde niet volledig uitbetaald, terwijl de praktijk een overeenkomst heeft?

    Wanneer declaraties verloskunde niet volledig uitbetaald worden dan kan dit mogelijk komen doordat de individuele zorgverlener niet bevoegd is de zorg te verlenen. Wanneer de zorgverlener wel de juiste bevoegdheid heeft maar de declaraties niet volledig worden uitbetaald, is de bevoegdheid mogelijk niet goed gemeld via de digitale vragenlijst die ingevuld is bij het aangaan van een overeenkomst. 

    Wilt u de vastgelegde bevoegdheden van de individuele zorgverleners binnen uw organisatie controleren? Neem dan contact op met onze afdeling Contractmanagement.

  • Hoe geef ik een wijziging in mijn adresgegevens of rekeningnummer (IBAN) door?
    Uw gewijzigde adresgegevens geeft u aan ons door via Vektis

    Uw gewijzigde rekeningnummer (IBAN) geeft u door aan ons via dit formulier.
Staat uw vraag er niet tussen? Neem contact met ons op, we helpen u graag verder!
X
Cookies maken onze website gebruiksvriendelijker. Met cookies verzamelen wij informatie om de inhoud van de website te personaliseren en statistieken om de website te verbeteren. Lees meer over ons cookiebeleid.
Nee, ik ga niet akkoord
Ja, ik ga akkoord