1900x500
Geboortezorg
Samen de zorg vooruit brengen

Coronavirus

Heeft u vragen over de gevolgen van het coronavirus voor u als zorgaanbieder?

Overeenkomsten

Een overeenkomst aangaan? Of meer informatie over uw huidige overeenkomst? 

Declareren

Juist aangeleverde declaraties zorgen voor een snellere uitbetaling en afhandeling. Wij helpen u graag.

Nieuws

Blijf op de hoogte van het nieuws en de meest actuele meldingen op het gebied van Geboortezorg. 

Samen met u werken we aan zinnige zorg

Benieuwd naar voorbeelden in de geboortezorg?

Veelgestelde vragen en antwoorden

  • Hoe vraag ik een overeenkomst Verloskunde en/of SEO en NT-meting of Kraamzorg aan?

    U kunt digitaal een (nieuwe) zorgovereenkomst met ons afsluiten via VECOZO. Heeft u al eerder digitaal een zorgovereenkomst met ons afgesloten? Dan ontvangt uw praktijk/organisatie automatisch een uitnodiging voor een nieuwe zorgovereenkomst via het e-mailadres dat u bij Vektis hebt ingevuld. Heeft u nog niet eerder een zorgovereenkomst met ons afgesloten? Dan kunt u zelf hier een overeenkomst aanvragen. 

    Voor het digitaal afsluiten van de zorgovereenkomst heeft u een geldig persoonlijk VECOZO-certificaat nodig met autorisatie tot het Zorginkoopportaal. U dient eerst onze digitale aanmeldprocedure in VECOZO te doorlopen. Na het invullen van de vragenlijst ziet u direct of uw organisatie in aanmerking komt voor de overeenkomst. Na goedkeuring bieden wij u een nieuwe zorgovereenkomst aan via het Zorginkoopportaal in VECOZO. U ontvangt hierover een e-mail.

    Heeft u meer vragen over het aanvragen of wijzigen van uw overeenkomst? Kijk eerst op onze webpagina Overeenkomsten. Wordt uw vraag hier niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.
  • Welke kraamzorgprotocollen zijn er?

  • Waarom worden mijn declaraties verloskunde niet volledig uitbetaald, terwijl de praktijk een overeenkomst heeft?

    Wanneer declaraties verloskunde niet volledig uitbetaald worden dan kan dit mogelijk komen doordat de individuele zorgverlener niet bevoegd is de betreffende zorg te verlenen. Wanneer de zorgverlener wel de juiste bevoegdheid heeft maar de declaraties niet volledig worden uitbetaald, is de bevoegdheid mogelijk niet goed gemeld in Vektis. 

    Wilt u de vastgelegde bevoegdheden van de individuele zorgverleners binnen uw organisatie controleren, dan kunt u dat doen op de website van Vektis.

  • Hoe geef ik een wijziging in mijn adresgegevens of rekeningnummer (IBAN) door?

    Uw gewijzigde adresgegevens geeft u aan ons door via Vektis

    Uw gewijzigde rekeningnummer (IBAN) geeft u door aan ons via dit formulier.
Met hart voor zinnige zorg
  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • Placeholder Image
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam