Uw gekozen zorgsoort:

Overeenkomsten

Op basis van ons inkoopbeleid sluiten wij graag een overeenkomst met u af als zorgaanbieder. Op deze pagina vindt u meer informatie over de inhoud van onze overeenkomsten, de protocollen die een aanvulling zijn op de overeenkomsten en de manier waarop u een overeenkomst kunt aangaan.

Een overeenkomst aangaan als nieuwe zorgaanbieder?

Als nieuwe zorgaanbieder kunt u digitaal een zorgvereenkomst met ons afsluiten via VECOZO. Voor het digitaal afsluiten van de overeenkomst heeft u een geldig persoonlijk VECOZO-certificaat nodig met autorisatie tot het Zorginkoopportaal. Als dat geregeld is, dient u eerst onze digitale aanmeldprocedure in VECOZO te doorlopen.  Na het invullen
van de vragenlijst ziet u direct of uw praktijk in aanmerking komt voor de gewenste overeenkomst. Na goedkeuring bieden wij u een nieuwe zorgovereenkomst aan via het Zorginkoopportaal in VECOZO. U ontvangt hierover een e-mail. In ons inkoopbeleid kunt u zien aan welke voorwaarden uw praktijk minimaal moet voldoen.

Eindigt uw overeenkomst binnenkort?

Heeft u een overeenkomst met ons en eindigt deze binnenkort? Dan hoeft u op dit moment niets te doen. U ontvangt automatisch een nieuw contractaanbod via het Zorginkoopportaal van VECOZO voor het volgende kalenderjaar. Op basis hiervan kunt u de vragenlijst invullen. Voldoet u aan de zorginkoop? Dan krijgt u automatisch een bericht van VECOZO dat u overeenkomst klaar staat en ondertekend kan worden. Let op: het is van belang dat uw gegevens in Vektis actueel en correct zijn.

Overeenkomsten Geboortezorg - alle documenten op een rij

In onze overeenkomsten leggen we onder andere vast wat u mag declareren en voor welk tarief. Maar ook leest u aan welke kwaliteitseisen u moet voldoen. De zorgovereenkomsten Geboortezorg 2020:

Protocollen in aanvulling op de overeenkomsten

Voor vergoeding uit de aanvullende verzekering, hebben wij een aantal protocollen opgesteld. Deze protocollen zijn een aanvulling op de overeenkomsten. U bekijkt ze hier:

Veelgestelde vragen en antwoorden

  • Kan ik door het jaar heen een zorgovereenkomst afsluiten?
    Het is mogelijk door het jaar heen een zorgovereenkomst aan te vragen. Dit contract gaat in op de eerste dag van de maand volgend op de maand waarin u de aanvraag heeft gedaan. We sluiten geen zorgovereenkomsten met terugwerkende kracht.
  • Wat is de ingangsdatum van de zorgovereenkomst?
    Wanneer u de zorgovereenkomst aanvraagt voor 31 december 2018 dan gaat de zorgovereenkomst in per 1 januari 2019. Daarna geldt een ingangsdatum per de 1e van de maand in de maand volgend op de maand waarin u de zorgovereenkomst aan heeft gevraagd.
  • Ik heb een zorgovereenkomst, welke zorgverzekeraars/ merken vallen onder mijn overeenkomst?

    Onder uw overeenkomst vallen de volgende zorgverzekeraars/merken: Univé, SZVK, ZEKUR, Zorgzaam,UMC, IZA, VGZ, Bewuzt, MVJP en IZZ. Bekijk deze pagina voor de bijbehorende UZOVI-codes.

  • Ik heb bij het online afsluiten van de zorgovereenkomst Kraamzorg 2019 het postcodewerkgebied doorgegeven van de kraamzorgorganisatie. Kan ik hier een wijziging in doorgeven?
    Het is helaas niet mogelijk om gedurende het contractjaar wijzigen door te voeren. U kunt wijzigingen doorvoeren bij de volgende contracteerronde.
  • Welke zorgprestaties vallen onder de verschillende zorgovereenkomsten?
      SEO en NT meting 2020 Verloskunde 2020 
    Verloskundige zorg
    (rubriek A t/m D NZa beschikking) 
     
    Algemene termijnenecho
    (rubriek F1) 
    •  
    Specifieke diagnose echo
    (rubriek F2) 
    •  
    Uitwendige versie
    (rubriek F3) 
    •  
    •  
    Counseling
    (rubriek F4) 
    •  
    •  
    NT meting en SEO
    (rubriek F4) 
    •  
     
    Préconceptie consult
    (rubriek F5) 
     
    •  
    IUD aanbrengen/ verwijderen
    (rubriek F6) 
     
    •  

  • Hoe geef ik een wijziging in mijn adresgegevens of rekeningnummer (IBAN) door?
    Uw gewijzigde adresgegevens geeft u aan ons door via Vektis

    Uw gewijzigde rekeningnummer (IBAN) geeft u door aan ons via dit formulier.
  • Vanwege verminderde beschikbaarheid en bereikbaarheid heb ik met een de preferente zorgverzekeraar in onze werkregio afspraken gemaakt over een toeslag op de tarieven. Hoe kan ik ook bij jullie in aanmerking voor deze toeslag?
    Hiervoor mailt u ons het addendum met de gemaakte afspraken (inclusief begroting van de extra kosten) bij de preferente verzekeraar naar . U ontvangt binnen 10 werkdagen bericht over uw verzoek.
Staat uw vraag over overeenkomsten er niet bij? Neem contact met ons op, we helpen u graag!
X
Cookies maken onze website gebruiksvriendelijker. Met cookies verzamelen wij informatie om de inhoud van de website te personaliseren en statistieken om de website te verbeteren. Lees meer over ons cookiebeleid.
Nee, ik ga niet akkoord
Ja, ik ga akkoord