Klacht of suggestie indienen

Heeft u een klacht of suggestie? Laat het ons weten! We komen graag snel tot een oplossing of met een toelichting. Daarom vragen we ook wat we volgens u kunnen doen om de klacht te verhelpen. U ontvangt van ons binnen 5 werkdagen antwoord. Heeft uw patiënt een klacht? Verwijs ze dan door naar de klachtenafdeling van het betreffende label waar de patiënt verzekerd is.
 1. Ontvangstbevestiging
Nadat uw formulier is verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail. We gebruiken hiervoor het e-mailadres wat u hebt ingevuld.
 2. Behandeling van uw klacht of suggestie
We behandelen uw klacht of suggestie en zorgen dat we hierop een zorgvuldig antwoord op formuleren. U krijgt binnen 5 werkdagen antwoord.
  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • UMC Zorgverzekering
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam