Service en Contact

Heeft u een vraag over het inkoopbeleid, uw overeenkomst, of declaraties?
Wij helpen u graag! 
Zinnige zorg: samen werken en van elkaar leren 
Succesvolle en bewezen praktijkvoorbeelden van zinnige zorg

 Nieuws

Blijf op de hoogte van het nieuws en de meest actuele meldingen voor medische specialistische zorg.

 Contactformulier

Via telefoonnummer 040 - 297 54 03 (ma t/m vrij | 08.30 - 17.00) of via formulier.

Afgewezen declaratie?

Correct ingediende declaraties zorgen voor een snellere uitbetaling en afhandeling. Wij helpen u graag met correct declareren.

Veelgestelde vragen en antwoorden

  • Hoe declareer ik mijn prestaties voor de selectief polis 'Gewoon ZEKUR Zorg'?

    Dat is afhankelijk van of u wel of geen overeenkomst heeft voor de selectief polis 'Gewoon ZEKUR Zorg'. Lees hierover meer op de speciale webpagina 'Declareren selectief polissen'.

  • Naar welke zorgaanbieders kan ik mijn patiënt doorverwijzen?

    Als u uw patiënt wilt doorverwijzen naar een andere medisch specialistische zorgaanbieder, kunt u terecht op de verschillende Zorgzoekers van onze merken. Bijvoorbeeld de VGZ Zorgzoeker en de Bewuzt Zorgzoeker.
  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • Placeholder Image
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam