Overeenkomsten

Om de kwaliteit, klantbeleving en kosten van zittend ziekenvervoer optimaal te krijgen voor onze verzekerden, sluiten wij overeenkomsten af met vervoerders. In deze overeenkomst leggen we vast wat u mag declareren en voor welk tarief, maar ook aan welke kwaliteitseisen u moet voldoen. Voorlopig hebben we voldoende aanbieders gecontracteerd. Daarom sluiten we in principe geen nieuwe overeenkomsten af. 

Op deze pagina vindt u:

Inkoopprocedure

Wij hebben sinds 1 januari 2017 meerjarige overeenkomsten gesloten met geselecteerde partijen. Deze liepen door tot en met 2018, met een mogelijkheid tot verlengen tot en met 2021. Er zijn momenteel voldoende aanbieders door ons gecontracteerd om aan de behoefte van onze verzekerden te voldoen. Daarom sluiten wij voorlopig geen nieuwe overeenkomsten.

Meer informatie hierover staat op de pagina over het inkoopbeleid. Als u vragen heeft over het zorginkoopbeleid of proces, kunt u met ons contact opnemen.

Wijzigen IBAN-nummer

U kunt uw rekeningnummer wijzigen via het online formulier

Algemene inkoopvoorwaarden

Voor alle zorgaanbieders waarmee wij een overeenkomst afsluiten, gelden de Algemene Voorwaarden Zorginkoop VGZ.

Direct naar:
X
Cookies maken onze website gebruiksvriendelijker. Met cookies verzamelen wij informatie om de inhoud van de website te personaliseren en statistieken om de website te verbeteren. Lees meer over ons cookiebeleid.
Nee, ik ga niet akkoord
Ja, ik ga akkoord