Overeenkomsten

Om de kwaliteit, klantbeleving en kosten van zittend ziekenvervoer optimaal te krijgen voor onze verzekerden, sluiten wij overeenkomsten af met vervoerders. In deze overeenkomst leggen we vast wat u mag declareren en voor welk tarief, maar ook aan welke kwaliteitseisen u moet voldoen.

Op deze pagina vindt u:

Inkoopprocedure

Wij hebben sinds 1 januari 2017 meerjarige overeenkomsten gesloten met geselecteerde partijen. Deze liepen door tot en met 2018, met een mogelijkheid tot verlengen tot en met 2021. Van deze verlengoptie is voor het jaar 2021 gebruik gemaakt. Er worden in 2021 dan ook geen nieuwe vervoerders gecontracteerd.

Zoals u in ons inkoopbeleid kunt lezen, wordt voor het jaar 2022 ziekenvervoer opnieuw ingekocht middels een offertetrajecten voor landelijk en regionaal vervoer.  

Meer informatie hierover staat op de pagina over het inkoopbeleid. Als u vragen heeft over het zorginkoopbeleid of proces, kunt u met ons contact opnemen.

Wijzigen IBAN-nummer

U kunt uw rekeningnummer wijzigen via het online formulier.

Algemene inkoopvoorwaarden

Voor alle zorgaanbieders waarmee wij een overeenkomst afsluiten, gelden de Algemene Voorwaarden Zorginkoop VGZ.

  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • Placeholder Image
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam