Rollen in de Mijn Omgeving voor Zorgaanbieders
Welke rollen zijn er?
We maken gebruik van 5 verschillende rollen:Rollenmatrix
In onderstaande tabel kunt u terugzien welke informatie en functionaliteit per rol beschikbaar is.
Op dit moment biedt de MOZA nog niet voor iedere rol functionaliteiten aan. Uw hoofdcontactpersoon ontvangt bericht wanneer er nieuwe functionaliteit beschikbaar is en voor welke rol(len) dit van toepassing is. Zodat deze persoon de toewijzing van rollen eventueel kan aanpassen.
Voor sommige functionaliteiten zijn meerdere rollen nodig
Sommige functionaliteiten bevatten informatie waarvoor verschillende rollen nodig zijn. Bijvoorbeeld: Een afrekenspecificatie bevat zowel financiële informatie als bedrijfsgevoelige informatie en bijzondere persoonsgegevens. Om afrekenspecificaties te kunnen zien heeft een gebruiker daarom 3 rollen nodig. In onderstaande tabel kunt u zien welke rol (of rollen) nodig zijn om functionaliteiten te kunnen gebruiken of informatie in te zien.
Rol:
|
Rol:
|
Rol:
|
Rol:
|
Rol:
|
|
Gebruikersbeheer |
✔ | ||||
Postvak IN |
|||||
- Afrekenspecificatie |
✔ | ✔ | ✔ | ||
- Correctiespecificatie |
✔ | ✔ | ✔ | ||
- Betaalspecificatie |
✔ | ✔ | |||
- Aanmaning |
✔ | ✔ |
Hoe kan ik rollen toekennen en gebruikers toevoegen?
Het toevoegen van gebruikers en het toekennen van rollen is de taak van een hoofdcontactpersoon. Een tekenbevoegde binnen uw organisatie heeft één of meerdere hoofdcontactpersonen aan ons doorgegeven. Voor het wijzigen van rollen kunt u met hem of haar contact opnemen. Weet u niet wie binnen uw organisatie de hoofdcontactpersoon is? Bel dan naar 040 - 297 57 47. Dit telefoonnummer is beschikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.