Uw gekozen zorgsoort:

Contact

Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op. Sommige zaken kunt u niet telefonisch of via de mail regelen. Wijzigingen in uw gegevens geeft u rechtstreeks door aan Vektis. Patiëntinformatie kunt u via de post doorgeven of via het contactformulier. En heeft u een vraag over een verzekerdennota? Dan moet de verzekerde zelf contact opnemen met onze klantenservice.

Heeft u vragen of opmerkingen, of kunnen wij u ergens anders mee helpen? Hier vindt u de juiste telefoonnummers en e-mailadressen.

Zorgaanbiedersloket voor Geboortezorg

Voor al uw vragen over geboortezorg kunt u contact opnemen met het zorgaanbiedersloket geboortezorg via 040 - 297 53 85. Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8.30 - 17.00 uur. Buiten openingstijden kunt u met hen contact opnemen via ons digitale contactformulier.

Vragen van verzekerden

Hebben onze verzekerden een vraag of klacht die u niet kunt beantwoorden? Verwijst u ze dan door naar onze klantenservice of afdeling klachtenmanagement.

Contractmanagement

Wilt u een overeenkomst afsluiten? Mailt u dan naar contractmanagement.overeenkomst@vgz.nl.

Contact voor verzekerden

Verzekerden kunnen met hun vragen en klachten terecht bij onze klantenservice of afdeling klachtenmanagement

Wanneer u ons via onderstaand formulier een vraag stelt, krijgt u binnen 2 werkdagen een reactie van ons. Om uw vraag zo deskundig en zo spoedig mogelijk te kunnen beantwoorden, verzoeken wij u aan te geven waar uw vraag betrekking op heeft.
Via dit nummer kunnen we u bereiken als we nog vragen over uw aanvraag hebben.
Het is mogelijk 1 bijlage per formulier te uploaden. Wanneer u meerdere bijlagen tegelijkertijd wilt uploaden, voegt u een ZIP-file toe (instructies bestanden comprimeren). De totale grootte van de bijlage mag maximaal 6 MB zijn. U kunt uw bestanden uploaden als .png, .jpg, .bmp, .tif, .tiff, .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .txt. In verband met de wet op de privacy kunt u hier geen machtigingsaanvragen uploaden.