Uw bezwaar is verzonden

U ontvangt een automatische ontvangstbevestiging op het ingegeven e-mailadres. Wij gaan zo snel mogelijk met uw bezwaar aan de slag. Hieronder leest u wat er verder gaat gebeuren.

Hoe behandelen wij uw bezwaar?

  • We reageren binnen 4 weken inhoudelijk op uw bezwaar. De termijn mag door ons verlengd worden met nog eens 4 weken, maar uiteraard proberen we alle bezwaren zo snel mogelijk te beoordelen.
  • De termijn van 4 weken gaat lopen vanaf het moment dat we over alle gegevens beschikken om uw bezwaar in behandeling te kunnen nemen.
  • Het indienen van een bezwaar heeft geen gevolgen voor de reeds door ons toegekende continu├»teitsbijdrage. Het toegekende bedrag wordt betaald, ook als u hierover een bezwaar bij ons indient.
  • Bent u het niet eens met de beslissing op uw geschil? Dan kunt u de klacht ter beoordeling voorleggen aan de geschilleninstantie (NAI) of aan de civiele rechter. Gegevens van het NAI kunt u vinden via hun website.

Meer informatie?

Kies hieronder uw zorgsoort om terug te keren naar de betreffende webpagina over het coronavirus: 

X
Cookies maken onze website gebruiksvriendelijker. Met cookies verzamelen wij informatie om de inhoud van de website te personaliseren en statistieken om de website te verbeteren. Lees meer over ons cookiebeleid.
Nee, ik ga niet akkoord
Ja, ik ga akkoord