Uw bezwaar is verzonden
U ontvangt een automatische ontvangstbevestiging op het ingegeven e-mailadres. Wij gaan zo snel mogelijk met uw bezwaar aan de slag. Hieronder leest u wat er verder gaat gebeuren.
Hoe behandelen wij uw bezwaar?
- We reageren binnen 4 weken inhoudelijk op uw bezwaar. De termijn mag door ons verlengd worden met nog eens 4 weken, maar uiteraard proberen we alle bezwaren zo snel mogelijk te beoordelen.
- De termijn van 4 weken gaat lopen vanaf het moment dat we over alle gegevens beschikken om uw bezwaar in behandeling te kunnen nemen.
- Het indienen van een bezwaar heeft geen gevolgen voor de reeds door ons toegekende continuïteitsbijdrage. Het toegekende bedrag wordt betaald, ook als u hierover een bezwaar bij ons indient.
- Bent u het niet eens met de beslissing op uw geschil? Dan kunt u de klacht ter beoordeling voorleggen aan de geschilleninstantie (NAI) of aan de civiele rechter. Gegevens van het NAI kunt u vinden via hun website.
Meer informatie?
Kies hieronder uw zorgsoort om terug te keren naar de betreffende webpagina over het coronavirus: