De inrichting van de VGZ-kantoren sluit volledig aan op de manier van flexibel (samen-)werken en kennisdelen die binnen VGZ wordt toegepast. De prijs wordt iedere twee jaar uitgereikt aan bedrijven die vooruitstrevend en innovatief zijn op het gebied van nieuwe huisvestingstrends.

De werkomgeving en de mens

De jury kijkt deze editie vooral naar human experience: hoe worden medewerkers gefaciliteerd en gemotiveerd door hun werkomgeving? Daarbij gaat het bijvoorbeeld om het welzijn van medewerkers en hoe en waar ze hun werk kunnen uitoefenen. De andere genomineerden zijn: Accenture, de Volksbank, Enexis, Plantronics en TravelBird. De vorige edities werden achtereenvolgens gewonnen door: Vodafone, Essent en Dimence.

Stemmen kan tot 31 augustus

Na de voorselectie is nu de stem aan het publiek. Tot 31 augustus kan iedereen via de Winning Workplace Award website stemmen op een van de zes genomineerden. Het aantal publieksstemmen en het oordeel van een vakkundige jury bepalen de selectie van drie finalisten, die daarna door de jury worden bezocht en beoordeeld. Tijdens het evenement Tomorrow@Work op 16 november wordt bekendgemaakt wie de winnaar is van de Winning Workplace Award 2017.

Bekijk de video van het VGZ-kantoor in Arnhem

Neem een kijkje in ons kantoor in Arnhem om een indruk te krijgen van onze moderne werkomgeving en stem op het bedrijf met de aantrekkelijkste werkplekken.