De inrichting van de VGZ-kantoren sluit volledig aan op de manier van flexibel (samen-)werken en kennisdelen die binnen VGZ wordt toegepast. De Award wordt iedere twee jaar uitgereikt aan bedrijven die vooruitstrevend en innovatief zijn op het gebied van nieuwe huisvestingstrends.

De weg naar de finale

Begin oktober worden de werkomgevingen van de drie finalisten door een vakjury bezocht en beoordeeld. Tijdens het evenement Tomorrow@Work op 16 november in de Jaarbeurs in Utrecht wordt bekendgemaakt wie de uiteindelijke winnaar is van de Winning Workplace Award 2017.

De werkomgeving en de mens

De jury kijkt deze editie vooral naar de human experience: hoe worden medewerkers gefaciliteerd en gemotiveerd door hun werkomgeving? Daarbij gaat het bijvoorbeeld om het welzijn van medewerkers en hoe en waar ze hun werk kunnen uitoefenen. De vorige edities werden achtereenvolgens gewonnen door: Vodafone, Essent en Dimence.

Bekijk de video van het VGZ-kantoor in Arnhem

Neem een kijkje in ons kantoor in Arnhem om een indruk te krijgen van onze moderne werkomgeving en stem op het bedrijf met de aantrekkelijkste werkplekken.